~menghitung hari.. =(


Seminggu lebih je lagi.......
banyak yang dah aku belajar di Petronas ni..
tentang persahabatan,
tentang berdikari....
aku bukan seorang yang mudah untuk berdiri atas kaki sendiri....
mesti harapkan mama,ayah,adik2....
kat uniten pulak emelia...
bila aku sorang sorang kat sini....xkenal sesape.......
aku jadi berani..
kenal org2 baru...kawan2 baru....
hari pertama aku kenal abby...raudhah....kemudian bila sampai kat meja...aku kenal ruby,ctm,fara,amir.......sebulan lepastu pulak aizat.
semua trainee...sama macam aku. aku ingt budak UTP yg pndai2 ni..bakal2 engineer ni,sombong2..
tapi tak......mereka baik sangat......cakap aku kau macam dah lama kenal.....
sangat selesa bersama mereka.......
betul ke aku dah 23 minggu di menara berkembar ni??
betul ke dah 23 minggu aku kenal mereka dan tahu caranya berdikari??
kenal smua staff PSC Account..yg baik2.....yg buat aku rasa seperti sangat selesa bersama mereka..rafik,kak shikin, kak zura, kak yati,kak yana,affra,kak tipah,
kak mar,fendi,syed,kak masnie,kak liza,ali.bos yang baik.....SANGAT BAIK.en sokri & en zamani.
ini keluargaku di petronas. terbaik antara semua section yang lain.
9 hari lagi........aku pasti merindui kalian....
terima kasih untuk sebuah pengalaman yg tidak ternilai harganya disini.



~masa berlalu......tapi kenangan seperti gambar...
akan sentiasa kekal di hati......... =')
TERIMA KASIH........

0 comments:



Post a Comment